pysselfarmor

Muddtipslänkar

Av Gun - 2010-09-22 17:00

Litet kallt börjar det bli om händerna. Litet för tidigt för vantar men muddar är okey. Klicka på bilden så öppnas beskrivningen.

Till Ravelry och Knitty behöver du logga in. Skaffa det - det är gratis och du hittar där många gratis mönster och massor du kan köpa. Men framför allt hittar du inspiration - gratis det också!

                  

 

 
 
Blenda

Blenda

22 september 2010 22:31

Jag gillade de gröna halvvantarna! Och jag började min andra termin på drejkurs i söndags, det var jättehärligt, 3,5 timme bara flög förbi! Första terminen tog det mig typ 5 söndagar innan jag fick till något överhuvudtaget, i söndags blev det 3 st mindre skålar, typ frukostskålar. Tror det kallas framsteg! :-D
/Blenda

http://blendasbetraktelser.blogspot.com

Gun

23 september 2010 00:02

Ja det tar ett tag innan man fattar grejen att dreja. Man kommer upp till en viss storlek på skålar o vaser. Sedan vill man ju göra större, som jag nu, och då är det nästa tröskel man ska över...

 
Ingen bild

Dessi

23 september 2010 13:15

Tack för tipsen. Jag håller med förra kommentaren. De gröna var jättefina. Passar perfekt nu. Jag har letat efter ett bra mönster till muddar.

 
Marre

Marre

23 september 2010 16:28

Här tackar man åter för ett bra tips och dom blåa skulle vara kanon för mig som leker skorsten… men håller på att lägga ner, bra va ;) Ha det så gott vännen min. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards